Jump to content



Logo

Bun venit pe IceGame Romania @ Winter Is Coming


Autentificare 

Creează cont
Bine ati venit pe IceGame Romania ! Comunitatea IceGame isi doreste sa devina cel mai indragit forum de gaming si nu numai, exclusiv pentru romani. Daca si tu iti iubesti tara si vrei sa ajuti la dezvoltarea singurului forum dedicat Romanilor de pretutinderi, alatura-te noua ! Nu trebuie decat sa te inregistrezi si poti avea access la toate optiunile acestui forum, cum ar fi:
  • Creeaza topic-uri sau raspunde la unele deja creeate
  • Aboneaza-te la topic-urile care iti plac si primesti informatii pe email
  • Creeaza-ti propria pagina de profil si fa-ti prieteni
  • Trimite mesaje la alti membri
Photo

Test Drive Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Între sacru și profan

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1
Barlap

Barlap

    Fondator # IceGame.Ro

  •   Group:
    Fondator
  •   Posts:
    2,024
  •   Member Number:
    1
  •   Reputation:
    75
  • 268396l-650x414-w-6503666a.jpg

    Între sacru și profan
    La mijlocul anilor 40, Willys înghițea tone de apă în sezonul ploios din Insulele Solomon sau Palau, aspira prin toate orificiile nisipul din nordul Africii, se lupta cu noroiul în Europa și chiar lua parte la debarcarea din Normandia. Toate aceste acte de eroism i-au adus americanului o decorație valoroasă, ceea ce l-a făcut unic în lume. În plus, soldații americani care l-au folosit pe frontul celui de-al doilea război mondial în toate locurile de mai sus au declarat că „era credincios ca un câine, puternic asemeni unui cal de povară și agil precum o capră de munte.”

    Willys a ajuns în multe muzee din lume și chiar a jucat un rol important într-unul dintre cele mai iubite seriale din lume: Mash 4077.

    Wrangler, strămoșul său cu acte, nu se mai luptă cu forțele inamice, dar onorează cu stoicism orice provocare în teren accidentat. Fie că vorbim de nisip, zăpadă, noroi sau pietre, Jeep Wrangler promite să te ducă oriunde. Pentru profani, inamicii contemporani sunt orașele aglomerate, prețul piperat și traficul infernal. Din fericire, noua generație dispune de o serie de arme de ultimă generație, care promit să te ajute în războiul nervilor, al prețurilor și al răbdării.

    Am mers să testez noul Jeep Wrangler în cadrul evenimentului internațional organizat în Austria, pe o ploaie câinoasă, care ne-a udat până la piele, dar a modelat terenul perfect pentru un test cu unul dintre cele mai iubite modele off-road din lume.

    Odată cu noua generație, Jeep Wrangler a început să miroasă ușor italienește. Nu e de mirare, având în vedere apartenența brandului Jeep la Grupul FCA. Aroma de paste și pizza vine de sub capotă, acolo unde clienții vor descoperi un nou motor diesel, de 2.2 litri, Multijet, gata să suplinească absența vechiului motor de 2.8 litri, căruia nu-i vom duce lipsa având în vedere cilindreea ridicată și taxele aferente. Sau mă grăbesc să spun asta?

    Dintr-un anumit punct de vedere sigur nu-i vom duce lipsa: rafinamentul. Vechiul agregat făcea din Wrangler o adevărată piftie, cu vibrații deranjante, transmise chiar și în levierul transmisiei manuale. Noul motor rezolvă această problemă, fiind ceva mai bine antifonat și cu vibrații considerabil reduse. Nu vă gândiți că Jeep a făcut vreo minune și Multijet-ul tace mâlc. El se aude destul de mult în habitaclu, chiar de pe la 2000 de rotații, însă zgomotul este fără îndoială mai mic decât în cazul vechiului model.

    Am scăpat și de partea cu vibrațiile, întrucât cei patru cilindri sunt asociați acum unei cutii automate cu opt trepte. Nu excelează la capitolul răspuns prompt, dar măcar se descurcă în alternarea corectă a rapoartelor, reușind să o facă destul de liniar.

    Motorul de 2.2 litri oferă 200 de cai putere și un cuplu de 450 de Nm. Este o valoare decentă, însă nu atât de generoasă dacă faceți cum am făcut și eu: adică alegeți varianta cu cinci uși Wrangler Unlimited, care cântărește 2.2 tone.

    Momentul motor este oferit pe la 2000 de rotații, iarăși un prag pe care mi l-aș fi dorit ceva mai devreme. Dar, una peste alta, Wrangler se descurcă cu resursele astea și pe asfalt și în afara lui.

    În plus, Jeep ne asigură că alături de acest motor de 2.2 litri, Wrangler Unlimited poate tracta până la 2500 de kilograme, o valoare importantă pentru cei care vor să se înhame la misiuni de salvare.

    Sursa : 

    Please Login or Register to see this Hidden Content

     


    pctroubleshooting.ro   Robotel Anunturi



    




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

    Temă realizată de YouDead