DE RIOTAETHER, DYQUILL
Suntem RiotAether și DyQuill și reprezentăm dezvoltatorii care se ocupă de gameplay! Toată lumea lucrează din greu la aceste schimbări, așa că vom face o primă prezentare a patch-ului 8.11.
Peste două patch-uri, vom lansa câteva schimbări pentru obiectele, atributele și runele țintașilor. Cu toate că nu lansăm actualizări majore ale abilităților campionilor, modificările făcute vor schimba semnificativ build-urile obiectelor și runelor. Odată ce totul va fi live, vei vedea mai multe stiluri de joc ale țintașilor, nu doar cele două situații în care fie provoacă lovituri critice la final de joc, fie nu sunt în stare să mai facă nimic.O scurtă observație despre mijlocul sezonului
Astăzi îți împărtășim o primă imagine a acestor schimbări ca să ai suficient timp pentru crearea teoriilor. Dacă vrei mai mult context, în stilul tradițional al unui dev blog, despre informațiile prezentate și țintași în general, citește articolul nostru de .
Știm că în ultimele șase luni a fost greu să ții pasul cu toate schimbările (și pentru noi să ne asigurăm că totul este sub control). În presezonul trecut am introdus noul sistem de rune, cea mai mare actualizare de gameplay din LoL pe care am lansat-o vreodată într-o singură tranșă. De atunci, am lansat schimbări majore la fiecare două patch-uri (actualizarea majoră a obiectelor AP din 8.4 și runa esențială ''Cuceritor'' în 8.6), schimbări care în mod normal ar fi trebuit să aștepte mijlocul sezonului.
Pe lângă toate astea, lansarea unei caracteristici imense precum Solul Riftului sau dragonii elementelor ar fi fost prea mult, așa că în 2018 nu vom avea un patch imens la mijlocul sezonului. Vom introduce totuși niște schimbări mari precum cele pentru țintași menționate aici, dar 8.11 nu va fi un patch mai mare decât cele de dinaintea presezonului de la finalul anului.